1402-12-05 12:42
1654
1
88908
داوطلب انتخابات مجلس دوازدهم در برنامه «نوبت انتخاب»:

طاهریان: مردم به کارنامه اقتصادی موفق نامزدهای انتخابات اعتماد کنند

داوطلب انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا گفت: مردم به کارنامه اقتصادی موفق نامزدهای انتخابات اعتماد کنند، چنین افرادی می‌توانند ایران قوی را بسازند و اقتصاد استان را متحول کنند.

علیرضا طاهریان در ویژه‌برنامه «نوبت انتخاب» پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: بنده به دلیل اینکه در زمینه اقتصادی فعالیت دارم برای شرکت در انتخابات وارد کارزار شدم و انتظار دارم مردم به کارنامه اقتصادی موفق نامزدهای انتخابات اعتماد کنند، چنین افرادی می‌توانند ایران قوی را بسازند و اقتصاد استان را متحول کنند.

وی با اشاره به اینکه استان گلستان در شاخص‌های اشتغالزایی، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری خلاء بزرگی دارد، افزود: افرادی که تجربه و تخصص لازم را ندارند نمی‌توانند نسخه‌های خوبی برای پیشرفت استان گلستان بپیچند.

داوطلب انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا گفت: در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا عقب‌ماندگی‌های تاریخی مشاهده می‌شود این ضعف خصوصاً در مباحث اقتصادی بیشتر است.

طاهریان با تاکید بر اینکه اساس مشکلات ما اقتصادی است، تصریح کرد: خصوصا در زمینه بیکاری، سرمایه‌گذاری و کارآفرینی باید بیشتر توجه کنیم اگر این‌ها مدیریت شود قطعا بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی افزایش تولید ناخالص داخلی را در گرو توجه به موضوع اقتصاد دانست و توضیح داد: وقتی اقتصاد استان شکوفا شود، اشتغال رونق بگیرد در کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز به نتایج مطلوبی دست خواهیم پیدا کرد اگر آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا کند بیکاری، اعتیاد، دزدی، جنایت، طلاق و ... که جامعه مبتلا به آن است روند نزولی به خود خواهد گرفت.

داوطلب انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا گفت: استان گلستان به دلیل اینکه نیروی انسانی توانا در دهه‌های مختلف به مجلس نفرستاد شاهد هستیم که استان به رشد اقتصادی نرسیده است چه برسد که برای جبران عقب‌ماندگی‌های استان برنامه خوبی ارائه شود.

طاهریان با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات استان به تحریم‌ها برمی‌گردد، افزود: شما ببینید بسیاری از استان‌ها در همین شرایط تحریم رشد مثبت اقتصادی دارند با توجه به اینکه تمام تصمیمات در مجلس توسط نمایندگان مردم گرفته می‌شود باید افرادی انتخاب شوند که در کنار تخصص، تعهد، کارنامه خوبی هم داشته باشند.

داوطلب انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا گفت: باید افرادی به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند که کارنامه اقتصادی خوبی داشته باشند، راهکارهای خوب بدهند تا استان گلستان را به نقطه مطلوب برسانند.

طاهریان توضیح داد: مردم از وعده دادن و شعار شنیدن خسته و ناامید شدند بخشی از این مشکلات و گرفتاری به انتخاب مردم برمی‌گردد اگر انتخاب مناسبی صورت نگیرد مشکلات همچنان بر سر راه استان گلستان و کشور وجود خواهد داشت.

وی گفت: مردم حتما در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند چراکه آینده و سرنوشت کشور با حضور آنها مشخص می‌شود.

انتهای خبر   

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.